Zelfspot | ‘Zelfspot’ nu voor in plaats van achter de camera
22695
post-template-default,single,single-post,postid-22695,single-format-video,,select-theme-ver-2.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive

‘Zelfspot’ nu voor in plaats van achter de camera

Op het moment dat je een aantal maanden met Simplicate werkt, willen wij natuurlijk graag weten hoe de ervaringen tot dan toe zijn. Iedere klant is anders en iedereen gebruikt Simplicate weer op een heel eigen manier. En zo vroegen wij Joost Verhoeff, Managing Director & Founder van Zelfspot, naar zijn ervaringen met Simplicate.

Enthousiast als hij was, gaf Joost aan dat hij wel wat wilde schrijven voor ons. En dus werd de laptop open geklapt en begon hij te typen. En terwijl hij aan het schrijven was, dacht hij tegelijkertijd: “Dit is niet mijn manier”. Zou hij dit zelf teruglezen? Nee! te lang! Deze testimonial leent zich natuurlijk voor video. En Zelfspot ís video. Zelfspot ontwikkelt en creëert namelijk conversie en doelgerichte video content voor bedrijven merken die we allemaal wel kennen. Denk bijvoorbeeld aan Rivièra Maison, Friesland Campina, Bolletje, LG en nog vele andere. Zo draagt Zelfspot direct bij aan het (marketing) succes van hun klanten, en dit is wat ze het liefste doen.

Joost Verhoeff is liever aan het sparren met zijn klanten over content strategieën dan dat hij zelf voor de camera staat, maar in bovenstaande video is dat alles behalve terug te zien. Hoe dat komt? Hij is enthousiast en overtuigd van het werken met Simplicate: “Jaren geleden heb ik voor mijn vorige onderneming een van de slechtste beslissingen in mijn ondernemers bestaan gemaakt en dat was maatwerk software gaan ontwikkelen. Iedere ondernemer is eigenwijs, ik dus ook, en denkt daarom al snel dat je met open software niet voldoende uit de voeten kunt en daarom maatwerk moet gaan ontwikkelen.”